اهداء ۴۰ دستگاه ویلچر به معلولین قمی از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

در قالب طرح مثبت حرکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهل دستگاه ویلچر بین معلولین زیر۱۴ سال قم توزیع شد.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم در این مراسم که با حضور دکتر گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم ، امیدیان مدیرستاد اجرایی (شعبه قم ) و جمعی از خانواده معلولین برگزار شد ، ضمن اعلام این خبر با اشاره به تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی افزود:  ستاد اجرایی نسبت به تأمین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر بین معلولین سراسر کشور متعهد شده که این ویلچرها به تدریج در اختیار معلولانی که توسط بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام شناسایی می‌شوند، توزیع می شود و  اولویت توزیع در وهله‌ی اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر نداشته باشند.

پهلوانی افزود : فاز نخست طرح "مثبت حرکت" بنیاد ١۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام برای تأمین ویلچر معلولان مناطق کم‌برخوردار کشور از هفته پیش آغاز شد که در این مرحله ۲۵۰۰ ویلچر با هزینه ۵ میلیارد تومان بین معلولان توزیع و اهدا خواهد شد و امروز هم با حضور مسولین محترم ستاد در استان قم چهل دستگاه ویلچر بین معلولین زیر ۱۴ سال استان قم توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن تقدیر از حمایتهای ارزنده ستاد اجرایی در مدت شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد:  باتوجه به تنگناهای سخت اقتصادی و شرایط ایجاد شده در اثر کرونا، کمکهای دولتی و غیردولتی توسط سایر دستگاهها، سازمانها و صنوف ، خیرین و...  می تواند شرایط سختی که برای جامعه هدف سازمان بهزیستی وجود دارد را تا حد محدودی بهبود ببخشد. 

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در روز جهانی افراد دارای معلولیت فرمودند که مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست بلکه همه مردم بخشهای دولتی و غیردولتی و سازمانهای انقلابی هستند، امید است که شاهد ادامه کمکهای مجموعه هایی مانند ستاد اجرایی و سایر دستگاهها در این زمینه باشیم.

دکتر گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم هم طی سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی و ستاد اجرایی با اشاره به اهمیت خدمت به جامعه هدف بهزیستی همگرایی و همکاری دستگاههای مختلف همچون بهزیستی و ستاداجرایی را ستود و خواستار توسعه و استمرار خدمات اینچنینی شد.

کد خبر 46440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد